reklama

Malý princ a líška

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Mladá líška pod stromom si sedí,

rozmýšľa húta do diaľavy hľadí.

Malý princ nevedel čo je to za tvora,

či sa z nej náhodou nestane potvora.

Líška iba smutne hľadí,

priateľstvo, nehu a lásku strádí.

Obzrie sa a hľa človek na ňu spýtavo sa pozerá.

Čo to tu je čo za nádhera?

Líštička sa na princa pozrela,

a hneď v ňom priateľa zbadala.

Princ k nej pomaly podišiel,

rukou jej zvedavo po srsti prešiel.

Zdvihla zrak a nežne sa usmiala.

„Prosím Ťa skroť si ma!“ na ňho zvolala.

„Kto si?“ spýtal sa jej tichúčko.

„No predsa líštička.“ odpovedala sladúčko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„A ako Ťa teda skrotiť mám?“

Ona na to: „Priateľom sa mi staň.“

„Ty mi teda nechceš zle?“

„Kdeže vyzerám síce podle,

ale srdce mám vnútri dobré!“

Som líška čo z princa robí blázna

ale tiež som nekonečne šťastná.

Tak prosím Ťa skroť si ma!

Nech môžeme kráčať spolu dovedna obaja.

Viktória Považanová

Viktória Považanová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Božia princezná :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu