reklama

Poznanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozpoviem vám príbeh zvedavej krásky,

Čo trpela v mene nehynúcej lásky.

Odpovede na otázky hľadala,

no márne na nich čakala!

Zvolala: „Srdce nechcem ťa počuješ?

Stále mi iba ubližuješ,

všetko komplikuješ!

Vyrvem si ťa z hrude,

a pochovám v dubovom sude!“

Krik, besnenie,

hladné psi sa zbiehajú v uličkách.

Pýtala sa: „Kde som to?“

Škaredé káčatko pri žltučkých kuriatkach.

„A tá labuť kedy zo mňa vyrastie?

Všimne si ma ten koho si v srdci nosím?

Odpovedz Pane veľmi ťa o to prosím.“

Nič iba ticho znie,

Rozhodla sa žiť aj keď nemá toto poznanie!

Viktória Považanová

Viktória Považanová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Božia princezná :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu