reklama

Z lásky pre lásku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Trpkosť bolesti strach a smútok,

plač cez smiech,

a smiech cez plač.

Zo sľz prehlboký potok.

Srdce búši, až do uší

počuť je jeho tlkot...

Trasúce ruky utierajú pot z čela.

Úpenlivé prosby počas neprespatých nocí.

To vážne chcem tak veľa?

Zdá sa že už mi niet pomoci.

Opak je však pravdou,

anjelici vždy verne stoja za mnou.

Občas stíchnu,

ale nenechajú ma v štychu.

Potrápia ma poriadne,

no nakoniec všetko dobre dopadne.

Podržia ma ak je treba,

neprosím však iba za seba.

Je to ozaj krásne!

Keď láska núti písať básne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z priateľstva sa láska stáva,

až sa z toho krúti hlava.

Viktória Považanová

Viktória Považanová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Božia princezná :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu